Przekazujemy nowoczesną i zarazem praktyczną wiedzę z zakresu szeroko rozumianego marketingu farmaceutycznego, przede wszystkim z uwzględnieniem przepisów Prawa Farmaceutycznego i innych aktów prawnych dotyczących obrotu środkami farmaceutycznymi i produktami leczniczymi.
Działania mają na celu budowanie i umacnianie przewagi konkurencyjnej naszych Klientów.
Uczymy planowania i urzeczywistniania aspektów związanych z produktami będącymi przedmiotem handlu, ich cenami, ich miejscem na półce (asocjacja produktu), zarządzania różnymi kategoriami leków OTC, RX, suplementami diety.
Dwa razy do roku organizujemy konferencje. Czas poświęcamy na omówienie aktualnej współpracy, nowych rozwiązań proponowanych przez AiP. Skupiamy się na zmianie przepisów prawnych, na optymalizacji polityki magazynowej w Aptece, efektywnym zarządzaniu własną Apteką. Proponujemy również możliwość uzyskania punktów w myśl zapisów rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25 czerwca 2003 r. w sprawie ciągłych szkoleń farmaceutów zatrudnionych w aptekach i hurtowniach farmaceutycznych.
Merchandising – to sztuka kreowania ekspozycji przestrzeni handlowej, przede wszystkim:
- zagospodarowania powierzchni
- rozmieszczenia produktów na półkach
- tworzenia specjalnych ekspozycji.
Wszystkie te zabiegi mają na celu wzbudzenie u pacjenta chęci zakupu.
Proponujemy skorzystać z naszego pośrednictwa w realizacji wizualizacji Apteki.
Nie zmieniamy nazw Aptek (zjawisko występujące często w przypadku franczyzy), obok unikatowej nazwy Apteki umieszczamy znak graficzny AiP. Zachowujemy jednolitą kolorystykę dla wszystkich Aptek współpracujących z AiP.