
Kodeks postępowania Aptekarze i Partnerzy Sp. z o.o.
Udziałowcy Spółki AiP stawiają sobie i Zarządowi Spółki obowiązek stosowania zasad opisanych w niniejszym Kodeksie.
Zasada poufności
Wszelkie informacje uzyskane od Klienta mogą zostać użyte tylko w celu przyniesienia korzyści klientowi. Nie mogą być udostępniane ani przekazywane komukolwiek bez pisemnej zgody Klienta. Zasada obowiązuje również wszystkich pracowników Spółki, którzy zostaną do tego zobowiązani na piśmie.
Zasada zakazu konkurencji
Spółka nie prowadzi i nie będzie prowadziła własnych aptek. Nie będzie również właścicielem lub udziałowcem innych podmiotów prowadzących apteki.
Zasada korzyści
Podstawowym celem Spółki jest podniesienie rentowności Klienta i ochrona jego pozycji konkurencyjnej. Suma korzyści uzyskanych przez Klienta w wyniku współpracy ze Spółką powinna przekraczać wartość opłaty za usługę Spółki.
Zasada równości
Wszyscy Klienci Spółki są traktowani na jednakowych zasadach bez względu na ich lokalizację, sytuację finansową oraz potencjał obrotu.
Zasada ograniczonej dostępności
Klientem spółki może być każda apteka lub punkt apteczny o ile nie zostaną złamane następujące reguły:
– Liczba aptek współpracujących ze Spółką nie może przekraczać 30% liczby aptek znajdującej się na terenie jednostki administracyjnej np. miasto, gmina, chyba że więcej niż 70% aptek będących Klientami Spółki na w/w terenie, w tajnym głosowaniu zdecyduje inaczej.
– Klientem Spółki nie zostanie apteka znajdująca się w bezpośrednim sąsiedztwie (do 500 m) innego Klienta Spółki, chyba że apteka sąsiednia wyrazi zgodę.
Zasada współdecydowania
Klient Spółki bierze udział w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii marketingowej stosowanej na terenie jego jednostki administracyjnej. W przypadku braku jednomyślności decyzja zapada większością 70% głosów.